Nyheter

Solpass

av

Ny forskrift fra 1. januar 2017 gjør at Brun og blid må endre betalingsløsninger.

Det vil si at Solpass ikke kan brukes etter nyttår. Du har da følgende muligheter:

  1. Bruke opp beløp på Solpass innen 1. januar 2017
  2. Sende inn Solpasset til oss slik at vi kan legge beløpet over på Brun og blid Solpass App. Dette kan du gjøre om du ikke rekker å bruke opp beløpet før nyttår.

Du kan også bruke Solpasset frem til nyttår, og sende inn Solpasset med restbeløpet.

Ønsker du å sende inn Solpasset, legger du ved navn, telefonnummer og mailadresse, og sender til følgende adresse:

Brun og blid Solsenter AS

Merk: Solpass

Postboks 223

5342 Straume

Har du flere spørsmål ang Solpass og App, send en mail til vakt@brunogblid.no

Klikk HER for å lese mer om betalingsløsninger.