Betalingsløsninger

NYE BETALINGSLØSNINGER
Ny forskrift fra 1. januar 2017 gjør at Brun og blid har endret betalingsløsninger

KONTANTER Er fra 1. januar 2017 fjernet fra alle automater.

BANK- OG KREDITTKORT kan brukes til å starte solene direkte fra hovedautomaten. Har du ikke med deg bankID, kan du ringe telefonnummeret på skjermen så hjelper vi deg!

SOLPASSET er nå ogtilgjengelig som Brun og blid SolpassApp. Last ned appen i AppStore og Google Play

 

Solpass kan ikke brukes etter nyttår. Har du penger igjen på ditt Solpass?

Da kan du sende inn ditt Solpass til oss slik at vi kan legge beløpet over på Brun og blid Solpass App. Ønsker du å sende inn Solpasset, legger du ved navn, telefonnummer og mailadresse, og sender til følgende adresse:

Brun og blid Solsenter AS

Merk: Solpass

Postboks 223

5342 Straume

Bak på konvolutten må du skrive ditt navn og full adresse. Husk å sette på frimerke, ellers kommer ikke sendingen frem. Vei brevet på postkontoret eller Post i butikk slik at du er sikker på at brevet har rett porto.

Har du flere spørsmål ang Solpass og App, klikk her! eller kontakt oss på telefon