Ny betalingsløsning hos Brun og blid

December 12, 2016 | Av: Brun og blid

Ny forskrift gjeldende fra 1. januar 2017 gjør at Brun og blid må endre betalingsløsninger. Dette fører til at Solpass ikke kan benyttes som betalingsalternativ etter nyttår.

Du har nå følgende muligheter:

  • Bruke opp beløpet innen 1. januar 2017
  • Sende inn passet til oss slik at vi kan legge beløpet over på vår Solpass-app. Dette kan du gjøre om du ikke rekker å bruke opp beløpet før nyttår. Du kan også bruke Solpasset frem til nyttår, og sende inn Solpasset med restbeløpet.

Ønsker du å sende inn Solpasset, legger du ved navn, telefonnummer og mailadresse, og sender til følgende adresse:

Brun og blid Solsenter AS
Merk: Solpass
Postboks 223
5342 Straume

Fra og med årsskiftet kan du benytte Brun og blid sin nye og brukervennlige app – SolPass.

Last ned SolPass-appen til iOS eller Android

Har du flere spørsmål ang Solpass og App, send en mail til vakt@brunogblid.no